بی بهانه فدا شدن

بی بهانه فدا شدن

هر آدمی داستانی دارد برای شنیدن. اما آدمها معمولا داستان های تعریف می کنند که حقیقت ندارند! آنها از حقیقت گذشته دوری می کنند و حتی به دنبال واقعیت آینده هم نیستند. دوست داشتن براشون یک حس نیست، یک نماد هست که انگار باید به سینه شون بچسبونند تا دیگران ببینند! تا کجا می تونیم از واقعیت زندگیمون فرار کنیم؟! من فکر می کنم باید آن را بپذیرم و بعد اصلاحش کنیم و با مراقبت بیشتر رشدش بدیم. ولی خودم هم به حرفم عمل می کنم؟! باید قبول کنم در گذشته انتخاب های بدی داشتم و الان با حسرت و فکر کردن به گذشته هم دوباره دارم مرتکب اشتباه میشم. اما من هیچوقت از حقیقتم دوری نکردم، فقط فکر می کنم می تونستم‌ حقیقتی بهتری بودم و داشته باشم. چه کسی جلو من رو میگیره که نداشته باشم؟! جز خودم هیچکس نیست. در زندگی انتخاب های خوب هم داشتم و آخریش یکی از بهترین ها بود و هست. آدم عاشق با آدم معمولی خیلی فرق می کنه. شما عاشق هستید؟! صنم میگه عشق یعنی بی بهانه دوست داشتن و من میگم دوست داشتن یعنی بی بهانه خودت رو‌ فدای عشقت کنی. 
امروز سر آخرین سفره افطار بعد از بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ و وقتی دارید آب می نوشید چشمهاتون رو ببندید تا جریان حرکتشو حس کنید. خیلی لذت پخش هست. و دعا کنید تا همه عاشق باشند. عشق تنها چیزی هست که هر کسی برای زندگی کردن نیاز دارد. پس زندگی کنیم.
طاعات و عبادتون قبول درگاه حق و عیدتون مبارک... .

دلارام من، عشق من، تنها تفاوت من و فرهاد این هست که اگر من ترانه سرا بودم، می گفتم بانوی گیسو آبیم

دوستت دارم، چون غوغای لرزش و دست و دل در آستانه دیداری...


دیدگاه‌ها (۴)

اصلاً آدم قند تو دلش آب می‌شه وقتی کنار سید ماه رمضونش سپری می‌شه :)

پاسخ:

۴ خرداد ۹۹، ۰۰:۲۳
یار مرا غار مرا عشق جگرخوار مرا
یار تویی غار تویی خواجه نگهدار مرا
قطره تویی بحر تویی لطف تویی قهر تویی
قند تویی زهر تویی بیش میازار مرا
روز تویی روزه تویی حاصل دریوزه تویی
آب تویی کوزه تویی آب ده این بار مرا 
:)

ت که دستامو می‌گیری

جهان جا می‌شه تو مشتم
چقدر خوبه که می‌مونه
جای حلقه‌ت رو انگشتم

 

چون دوستش دارم دوباره فرستادم :(

پاسخ:

۴ خرداد ۹۹، ۰۲:۱۲
یه جوری میزنه قلبم
تو‌ رو هر لحظه میبینم
که حتی باورم میشه
دوتا قلبه توی سینم
چه احساسی که احساست
 به احساسم گره خورده
همین حس یکی بودن
غما رو‌ از دلم برده :)


سلام

عیدتون مبارک

ان شاءالله خدا تو این شبا و روزهای گذشته تقدیرتون رو به همراه عشقتون رقم زده باشه

پاسخ:

۴ خرداد ۹۹، ۲۳:۴۴
سلام
ممنون، عیدتون مبارک
انشاالله هر چی از خدا طلب کردید خیلی زود نصیبتون کنه

شیوا عبدلی

۰۶ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۴۵

من بعضی روزا تا دلتون بخوادمتن زیرو رو میکنم تا یه جمله که به دلم بشینه رو پیداکنم..

جمله امروز من از بین حرفای دل شما پیدا شد...«انسانها از حقیقت گذشته فرار میکنند و به دنبال واقعیت آینده هم نیستند...»

واقعا زیبا بود:)

پاسخ:

۶ خرداد ۹۹، ۱۵:۰۳
تشکر :)



بایگانی