انسان یا ...

انسان یا ...

اگر از همان ابتدا خداوند از خودمان می پرسید: می خواهید در دنیا چه چیزی باشید؟ فکر نکنم جواب من انسان بودن باشد! ترجیح می دادم کاکتوسی در دل شن های داغ باشم که با آمدن ابرها در دلم قند آب می شد که باران خواهد بارید و معشوقه ام را در آغوش خواهم کشید. اگه هم می خواستم سخت تر باشد، سنگی می شدم در میانه رود تا هم قدرت خویش را وقتی آب را به دو نیم تقسیم می کنم جلوه کند و هم عبور از رود را تسهیل ببخشم. اگر دنبال زیبایی هم بودم شاخه چناری می شدم تا بلبلی از سر گم کردن راه بر شاخه ام بنشیند و از غم غصه ندای کند. البته چیزی که گذشت دیگه نمیشه کاریش کرد و بهتره بپرسم: می خواهید در دنیا چه انسانی باشید؟


دیدگاه‌ها (۲)

حتی اگر انسان هم نمی شدید موجوداتی با رویاهایی بزرگ می شدید :)

 

+درباره چگونه انسانی بودن خیلی فکر کردم ولی فعلا اونی نشدم که میخوام

 

:)

(:

پاسخ:

۱۳ مهر ۹۸، ۱۹:۱۴
خیلی خوشحالم کردی :)

ولی من انسان بودن رو انتخاب میکردم تا بتوانم به دیگران کمک کنم بتوانم دنیا رو جای قشنگ تری برای زندگی بکنم 

انگیزان

پاسخ:

۱۶ مهر ۹۸، ۱۰:۱۸
موفق باشید...



بایگانی