پشت لبخند

پشت لبخند

انسان های مختلف از چیز های مختلف می ترسند. گاهی ترس به بعضی از آنها شهامت می دهد. شهامت انجام دادن و تکرار کردن. مردمانی می گویند: از خدا باید ترسید! ولی خداوند خودش می گوید: من مهربانترین مهربانان هستم. پس چرا باید از یه شخصیت مهربان بترسیم؟! شاید این افراد ترسیدن را در حساب بردن می دانند ولی من عقیده دارم که تدبیر تو، تدبیر من نیست.

شاید شما کارگردان یک فیلم ترسناک باشید پس شما با ترساندن پولدار می شوید ولی بعضی ها برای سرگرم شدن می ترسانند... .

جانداران از مرگ پروا دارند، چون وابسته هستند، اما به چه کسی؟ شما به چه کسی وابسته هستید؟ می ترسیم شاید امروز عصر نامه اخراج را در دست بگیریم. می ترسیم شاید صبح جمعه زمانی که فرزندمان بازی می کند زخمی شود. همه ما پشت لبخندمان یک ترس پنهان داریم.

شاید به اندازه ای که به ترسیدن فکر می کنیم به خداوند فکر می کردیم، دیگر جای نگرانی نبود... .


دیدگاه‌ها (۵)

خدا توی قرانش گفته که مهربان و بخشندست
توی همون قرانشم گفته از من بترسید

کاری ندارم که حالا بعضیا یه طرف قضیه رو میگیرن و طرف دیگه رو بی خیال میشن
ولی میگم همونطور که اونها فقط نباید بترسونن مام فقط نباید بچسبیم به قسمت مهران و رئوف بودن
وگرنه کار ماهم در عمل تفاوتی با اونها نداره

پاسخ:

۱۷ آذر ۹۷، ۱۵:۲۵
ممنون از نظرتون

:D
باید بدونیم یه پشت و پناهی داریم و همه چیز رو بسپاریم دستش و سعی کنیم درحد توانمون خوب باشیم و خوب پیش بریم
درواقع رسیدن به مقام رضاست که به ادم ارامش میده


دقیقاً منم همچین باوری دارم.

پاسخ:

۱۷ آذر ۹۷، ۱۸:۱۴
اگه نبود جای تعجب داشت :)

بودن تو پیامرسان های مجازی باعث نشه مارو فراموش کنی... .

مطلب قابل تاملی بود

پاسخ:

۱۷ آذر ۹۷، ۱۸:۱۰
ممنون

روزهای بسیار سختی داشتم و دارم...

هرگز فراموش نمی‌کنم :)

پاسخ:

۱۷ آذر ۹۷، ۱۸:۵۶
همچون روزها باشیم. آنها هر شب میمیرند و باز برای بودن شکوفه می زنند.



بایگانی