قدم می زنم

قدم می زنم

قدم بر می دارم در جایی که هیچ نشانی از تو نیست. در جای که حتی برای خورشید هم ناشناخته مانده. هنوز ناامیدی بر من چیره نشده و قدم بر می دارم. تو به من گفتی منتظر خواهی ماند و همین برایم کافیست. اندکی نمی گذرد که آسمان اشکانش را جاری می کند و کفشهای مرا همچون حوضچه ای پر آب می کند. می ایستم و بند بند کفشم را باز می کنم چون دیگر به آنها احتیاج ندارم و قدم بر می دارم. صخره جلویم را سد می کند و من ازش بالا می روم و بعد با روی برگرداندن و با چاشنی لبخند از آن خداحافظی می کنم. درختان جابه جا شده اند تا راه را گم کنم. اما نمی دانند من برای دیدنت به چشم نیاز ندارم و مدت ها پیش آنها را به تو بخشیدم. تپه می گوید به ایست تا رازی شرح دهم از روزی که معشوقت اینجا تنها نبود. و من فقط معشوقش را شنیدم و قدم بر می دارم. به دو راهی رسیدم. رنگین کمان به من چشمک می زند و من دستم را به نشانه خداحافظی تکان می دهم......

من قدم می زنم به امید قدم زدن با هم

من قدم می زنم به امید دویدن در ساحل تنهای خودمان

من می آیم و از هر وقت دیگر نزدیکترم. من قدم می زنم


دیدگاه‌ها (۵)

انتهای این قدم‌ها ختم میشه به چی؟! :)

پاسخ:

۱۹ فروردين ۹۷، ۲۰:۱۲
نمی دونم. الان نمی دونم
:)

هرگز دوست ندارم بیناییم رو از دست بدم ..
تصور اینکه یک روزی بشه که نتونم تصویر زیبای آدمایی که عاشق شون هستم رو نبینم دیوانم می کنه
قطعا اگر بیناییم رو از دست دادم به سویس میرم و آنجا مدارک رو امضا می کنم و  به خودکشی خودخواسته تن می دم .
نمی دونم چرا این یادم افتاد و این رو نوشتم ..
من چشمهایم را برای محو شدن در چشمای معشوق لازم دارم . توان بخشش اش را هم ندارم

پاسخ:

۱۹ فروردين ۹۷، ۲۰:۱۰
لمس کردن هم زیباست. یه بار چشمانتان را ببندید و معشوقتان را لمس کنید
:)

اگر از معشوق دوربودی و امیدت عکسی بود چی؟

پاسخ:

۱۹ فروردين ۹۷، ۲۰:۵۵
معشوقی که تو را به سمتش نکشاند. باید بگم عاشق نیستی

من به شدت امیدوارم ختم بشه به گرمای دستانِ معشوق :)

پاسخ:

۱۹ فروردين ۹۷، ۲۱:۱۹
اگه باشه چرا که نه
:)

خیلی قضاوت بی رحمانه ایه . گاهی وقت ها شرایط سخت میشه و می بینی هیچ جوره نمیشه . اون خیلی دوره . اون رفته یا تو رفتی یا چه می دونم ازدواج کرده یا هرچیزی شبیه این
اینکه صرفا دوری عشق نیست؟
عشق می تونه دور هم باشه و این قضاوت که عاشق نیستی یه کم دور از انصاف و بی رحمانه است .
وقتی هر تلاشی که می کنی می بینی نمیشه . وقتی که دست خود آدم نیست

پاسخ:

۲۰ فروردين ۹۷، ۰۰:۱۹
شاید برای اینه من هنوز عاشق نشدم ولی بنظرم اگه ازدواج کرده بهتر فراموشش کنی.
:)



بایگانی