دیدار

دیدار

من به مرگ زنگ می زنم!

ولی مدام قطع تماس می کند؟

حتی مرگ نمی خواهد با من دیدار داشته باشد.

چه دنیایی تنهایی...


دیدگاه‌ها (۱۰)

منم همچین حسی دارم :)

پاسخ:

۲۲ مهر ۹۷، ۱۱:۰۴
این دنیا می تونه برای یکی خوب باشه برای دیگری بد...

با من که خوب تا نکرده :)

پاسخ:

۲۲ مهر ۹۷، ۱۲:۲۰
من زنم....
در گلوی زمین گیر کرده‌ام
قدری حرف می‌خواهم
و کمی آزادی!!!
دوباره سیب بچین حوا
من خسته‌ام
بگذار از اینجا هم بیرونمان کنند.

سیمین دانشور

بچینم؟!

پاسخ:

۲۲ مهر ۹۷، ۲۱:۰۱
آره
خسته ام...

بیاید بریم پس...

پاسخ:

۲۲ مهر ۹۷، ۲۱:۰۳
:)

کجا بریم حالا؟! :|

پاسخ:

۲۲ مهر ۹۷، ۲۱:۰۵
وقتی سیبو می چینی
آرزو کن...

اتفاقاً امشب بهمون سیب دادن. قرمز بود ولی دوستش نداشتم. می‌دونید من اگه بخوام آرزو کنم دلم می‌خواد بریم بهشت :)

پاسخ:

۲۲ مهر ۹۷، ۲۱:۱۸
بهشت و جهنم شلوغه
یه جای خلوت

نه اون بهشتی که از ازل من رو ازش بیرون کردن. بهشت خودم :) شلوغه ولی خلوته...

پاسخ:

۲۲ مهر ۹۷، ۲۱:۴۵
بهشت خودم
منو به فکر انداختی...

بخواید شما رو هم می‌برم اونجا :)

پاسخ:

۲۴ مهر ۹۷، ۰۷:۴۷
من مدتهاست که انتخابم رو بهتون گفتم
:)

یار نمیخرد مرا
خواب نمیبرد مرا
مرگ نمیدرد مرا
آه چه بی بها شدم...

پاسخ:

۴ آبان ۹۷، ۱۵:۵۶
آه چه بی بها شدم...

مریــــ ـــــم

۱۳ آبان ۹۷ ، ۱۲:۴۲
حالا چرااینقد غم انگیز
:|

پاسخ:

۱۶ آبان ۹۷، ۱۹:۱۵
سلام
گاهی وقت ها وقتی دارم می نویسم دوست دارم اشک بریزم.
ولی اشک نمیاد :(

 :)



بایگانی