میل به جاودانگی

میل به جاودانگی

من در جهانی زندگی می کنم که در ان خوش نیستم، حال چه می شود، خود را بکشم، نه شماری به راستین و افرادی زیادی به دروغ میگن خدا رحمتش کند.خدای رو میگن که دیروز بهش کفر گفتن. نه، من خودکشی نمی کنم. ولی در بار اول خویش را جاودانه می کنم...

دیدگاه‌ها (۳)

مریــــ ـــــم

۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۸:۳۹
منم خوش نیستم
اما خب باهمه سختی ها دلم میخواد زندگی کنم
هرچقد سخت هرچقد بی رحمانه
من واقعا طالب حقم از دنیا هستم
به همین راحتی ولش نمیکنم برم

پاسخ:

۲۷ آذر ۹۶، ۱۳:۲۰
حس می کنم راهم را شناخته ام. چون قلبم بد جور می تپد.
ممنون

مریــــ ـــــم

۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۳:۲۲
چه جمله ی خوبی بود

پاسخ:

۲۷ آذر ۹۶، ۱۳:۲۴
:)

من که همیشه تپش قلب دارم به نظرتون کلا دارم راه رو اشتباه میرم؟! :)

پاسخ:

۵ دی ۹۶، ۱۱:۳۹
اشتباه رفتن؟ خیر. شما عاشق راه تون هستید. ولی تپش مدام هم برای سلامتی خوب نیست.:)



بایگانی