دفتر زندگی

دفتر زندگی

شکافی در درون مرا می رباید به سمتی که آرزوی دیرینه ام نبودن است. اما گام بر می دارم به مکانی که نمی خواهم باشم و این خواستن و نتواستن ادامه دارد.
دفتر زندگی ام را باز کردم و به حرف های گذشته ام نگاهی انداخته ام.
تفاوتی نیست، میان دیروز تا امروزم.
مشکل چیست؟
خواستن و نتواستن؟
یا
نتواستن و خواستن؟

دیدگاه‌ها (۲)

سلام

من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم

با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه

ممنون

پاسخ:

۲۷ شهریور ۹۷، ۱۴:۱۲
سلام
:)

من بگم؟!
نخواستن و توانستن

البته بگم که اینم خیلی حواپسنده. اصلاً این چند وقت پست‌هاتون خیلی بیشتر از قبل به دلم می‌نشینه :)

پاسخ:

۲۷ شهریور ۹۷، ۱۹:۴۴
ابن خوب نیست چیزی که نمی خواهی پیش بیاد گاهی این اتفاق خوبه و گاهی بد
من دوست دارم همیشه فکر کنم آن چیزی که اتفاق می افته برای خواستن ماست یا عکس العملی از خواستن ماست و کلمه تقدیر را کمرنگتر کنم.
ممنون که هستی
:)



بایگانی