بخت سیاه

بخت سیاه

برای پسری که پایان عشق را فقط در مرگ می بیند حال اگر بگویی می روم. سزاوار مُردن نیست؟! من از دوست داشتنت می گویم اما تو از بی حس بودن فریاد می زنی! من از ماندن می نالم تو از تمام شدن دم می زنی! قبل از تو من شکسته بودم حال اگر تو بگذری با خاکستر قلبم چکار کنم؟!  می پرسم چرا چمدان بسته ای؟ می گویی: نمی دانم. می پرسم چرا نمی مانی؟! می گویی: نمی دانم. جواب دل را چه دهم؟! بگویم برای چه دلیلی تنها مانده ای؟ اشک می ریزم از این بخت سیاهم، اشک می ریزم نه برای ماندنت، گر می خواهی بگذر. اشک من از سرنوشتی هست که پروردگارم برای من نوشته است.اگر می خواهی بروی قبل از آن بگو دوستت ندارم. بگو دلبندم تا در شبهای سیاهم وقتی دل پرسید: چرا رفت؟ بگویم: دوستمان نداشت.

 


دیدگاه‌ها (۲)

فروشگاه موبایل آفرینش

۲۳ دی ۹۸ ، ۲۰:۱۲

فروش استثنائی کاورهای عروسکی جذاب برای انواع گوشی ها با قیمت ویژه ده هزار

 

و پانزده هزار تومان !

 

لطفا از سایت ما دیدن فرمائید:http://www.afarinesh-mobile.com

 

برای اطلاعات بیشتر و یا سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید:

 

09307649003

 

05433215555

پاسخ:

۲۳ دی ۹۸، ۲۰:۳۹
تو رو کجا دلم بذارم؟ :|

احسان ‍‍

۲۳ دی ۹۸ ، ۲۰:۵۷

محمد ... اونچه که مهم تر از عشق واقعی هست ، نگه داشتن عشق درون زندگی است. وقتی که بهم رسیدین (ان شاء الله) جذابیت ها عادی میشه و اینجاست که باید عشق رو تکرار کرد و تکرار و تکرار تا بطن واقعیِ ثانیه‌های عمرتون که حالا باهم سهیم‌ین ، پر از عشق واقعی باشه.

پاسخ:

۲۳ دی ۹۸، ۲۱:۴۵
احسان میام خصوصی پیام میدم...



بایگانی